Pristatymas

1. Ortopedija.lt įsipareigoja:
prekes pristatyti Klientui ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo pranešimo iš banko apie Kliento atliktą mokėjimo pavedimą gavimo. Klientas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių. Tokiu atveju, Ortopedija.lt įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Klientu ir suderinti prekių pristatymo terminą.

2. Klientas įsipareigoja:
prekes priimti pats arba užsakydamas prekes nurodo asmenį, kuris jas priims (komentarų laukelyje).

3. Prekės, užsakytos Ortopedija.lt internetinėje parduotuvėje, pristatomos Lietuvoje:

Paštu siunčiama siunta:

Kaina: pristatymas kainuoja 3,20 Eur.
Trukmė: 2-5 d.d. po apmokėjimo gavimo. Šventiniu laikotarpiu ar į kaimo vietoves siuntimas gali trukti iki 7 d.d.

Dėmesio! Karantino metu siuntų pristatymas gali vėluoti. Siūlome svarbias siuntas planuoti iš anksto, kadangi esant dideliam siuntų srautui, pristatymas gali užtrukti.
Vieta: siunta pristatoma į artimiausią pašto skyrių. Klientas nurodytu adresu gauna pranešimą apie atkeliavusią siuntą. Su šiuo pranešimu bei asmens tapatybę patvirtinančiu dokumentu siuntinį galima atsiimti pašto skyriuje.

LP EXPRESS paštomatu:

Kaina: pristatymas į pasirinktą atsiėmimo vietą kainuoja 2,50 Eur.
Trukmė: 2-3 d.d. po apmokėjimo gavimo.

Dėmesio! Karantino metu siuntų pristatymas gali vėluoti. Siūlome svarbias siuntas planuoti iš anksto, kadangi esant dideliam siuntų srautui, pristatymas gali užtrukti.
Vieta: Pristatoma į vieną iš pasirinktų taškų.

Kurjeriu per DPD:

Kaina: pristatymas per kurjerį kainuoja 4 Eur, išskyrus Kuršių Neriją (pristatymas derinamas su klientu individualiai) ir 5,5 Eur jei pasirenkama atsiskaityti kurjeriui grynais pinigais už prekes.
Trukmė: 1-2 d.d. po apmokėjimo gavimo. Apie numatomą siuntos pristatymo laiką DPD kurjeris informuos klientą SMS žinute.

Dėmesio! Karantino metu siuntų pristatymas gali vėluoti. Siūlome svarbias siuntas planuoti iš anksto, kadangi esant dideliam siuntų srautui, pristatymas gali užtrukti.
Vieta: Pristatoma tiesiai klientui nurodytu adresu darbo dienomis nuo 8 iki 18 val.
Pasirinkus pristatymą per DPD, prekės pristatomos Klientui nurodytu laiku. Tais atvejais, kai nustatytu laiku Klientas prekių priimti negali, jis įsipareigoja nedelsiant apie tai pranešti DPD kliento aptarnavimo skyriui tel. nr.: 8 5 2106777, arba el. paštu: info@sveikatine.lt arba telefonu  8 37 312673, 8 37 313351.

DPD Pickup siuntų taškuose:

Kaina: pristatymas į pasirinktą atsiėmimo vietą kainuoja 2,50 Eur.
Trukmė: 2-3 d.d. po apmokėjimo gavimo.

Dėmesio! Karantino metu siuntų pristatymas gali vėluoti. Siūlome svarbias siuntas planuoti iš anksto, kadangi esant dideliam siuntų srautui, pristatymas gali užtrukti.
Vieta: Pristatoma į vieną iš pasirinktų taškų.

Atsiėmimo vietose – mūsų filialų parduotuvėse:

Kaina: užsakymas pristatomas nemokamai.
Trukmė: jei prekės nėra vietoje, užsakymo pristatymas gali užtrukti iki 5 d.d.
Apie pristatymo trukmę klientas informuojamas el. paštu. Užsakymas parduotuvėje saugomas 7 dienas.

Dėmesio! Karantino metu siuntų pristatymas gali vėluoti. Siūlome svarbias siuntas planuoti iš anksto, kadangi esant dideliam siuntų srautui, pristatymas gali užtrukti.
Vieta: užsakymas atsiimamas fizinėse parduotuvėse:

– Vilniuje adresu L.Asanavičiūtės g. 27A (įėjimas iš Laisvės pr. pusės)
– Kaune adresu Savanorių pr. 284 arba PC Mega, Islandijos pl. 32
– Klaipėdoje adresu Mažvydo al. 8
– Šiauliuose adresu Vilniaus g. 25
– Panevėžyje adresu Smėlynės g. 2-2 arba PC Babilonas, Klaipėdos g. 143A
– Ukmergėje adresu Vytauto g. 105

Užsakymus, kurių suma siekia 50 eurų, pristatome NEMOKAMAI.

– Prekei esant nestandartinio dydžio ar labai didelio svorio, jei prekes reikia siųsti į Kuršių Neriją ar į užsienį arba jei reikia ypatingai greitai gauti siuntą, pristatymo sąlygas su Klientu deriname individualiai.

– Atsiimant prekę, prašome patikrinti pakuotę, ar ji nėra pažeista (šlapia, sudraskyta, perplėšta ar kitaip išoriškai pažeista). Jei pakuotė pažeista, gavėjas privalo tai pažymėti siuntos priėmimo-perdavimo dokumente. Pasirašius šiame dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista ir AB „Ortopedijos technika“ neprisiima atsakomybės dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas ir prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

– Prekes gali atsiimti tik užsakyme nurodytas gavėjas (žr. 2 punktą). Atsiimant prekes, būtina su savimi turėti ir Lietuvos pašto darbuotojui / kurjeriui / pardavėjui pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą). To nepadarius, prekės grąžinamos Ortopedija.lt, o Klientas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl prekių nepristatymo laiku. Be to, Ortopedija.lt visais atvejais atleidžiama nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Klientui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Kliento kaltės arba nuo Kliento priklausančių aplinkybių.